Chytré hodinky: FAQ aneb otázky a odpovědi
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastěji kladené otázky k používání chytrých hodinek a fitness náramků.
Lze chytré hodinky spárovat s mým telefonem?
- Chytré hodinky lze spárovat se všemi mobilními telefony se systémem Android a iOS (Apple iPhone).
- Pro spárování chytrých hodinek s mobilním telefonem je třeba postupovat podle návodu, který je součástí balení.
- Vždy je potřeba na telefonu zapnout Bluetooth a stáhnout a nainstalovat aplikaci pro dané chytré hodinky.
Dá se z chytrých hodinek volat?
- Volat lze po připojení k mobilnímu telefonu pouze z chytrých hodinek s označením Pro v názvu (pouze ARMODD Squarz 9 Pro a ARMODD Silentwatch 4 Pro).
- Všechny ostatní modely upozorní na příchozí hovory, zobrazí zprávy a notifikace avšak nelze z nich přímo volat (nemají mikrofon ani reproduktor).
Jakými funkcemi chytré hodinky disponují?
- Přehled všech funkcí naleznete v detailním popisu konkrétního produktu ve spodní části v sekci Parametry.
Jsou chytré hodinky vodotěsné?
- Naše zařízení disponují stupněm krytí IP67 - jsou tedy pouze voděodolné. Chytré hodinky lze ponořit do hloubky 1 metru až na 30 minut.
- Zařízení s tímto krytím nejsou vhodná k plavání, sprchování, mytí rukou, apod - více v sekci návody.
Jaká je výdrž baterie a jak zařízení správně nabíjet?
- Co se týče výdrže baterie, zde vždy záleží na způsobu používání hodinek. V případě aktivního celodenního používání a v případě, že jsou zapnutá všechna oznámení se mohou hodinky vybít i během jednoho dne. Na jedno nabití běžného užívání zařízení může vydržet 4-7 dní, v pohotovostním režimu až 20 dní.
- Berte prosím v potaz také způsob nabíjení, je potřeba zařízení nabíjet max. 2 hodiny originálním nabíjecím kabelem a adaptérem o napětí 5V. Zacházení neuvedené v návodu k zařízení vede ke snižování výdrže a životnosti baterie.
Jak zamezit odpojování a chytré hodinky správně nastavit?
- S nastavením chytrých hodinek Vám rádi poradíme, do této sekce také přikládáme přesný postup pro zajištění správného chodu zařízení.
- Odpojování - FAQ FitCloudPro
- Odpojování - FAQ WearPro
- Odpojování - FAQ GloryFit
Kdo vyrábí značky ARMODD a SMARTOMAT?
Značka ARMODD je součástí české společnosti SMARTOMAT s.r.o. kterou jsme založili v roce 2016.
- Staráme se o všechny fáze cyklu produktu, od prvního nápadu přes pečlivé ladění jednotlivých funkcí a designu až po marketing, prodej a záruční a pozáruční servis.
- Na rozdíl od ostatních značek prodáváme produkty primárně přímo přes vlastní e-shop, dokážeme tak zákazníkům nabídnout produkty za velmi atraktivní ceny.
Jaká je na chytré hodinky záruka?
- Na všechny produkty poskytujeme plnou dvouletou záruku. Zajišťujeme záruční i pozáruční servis v našem vlastním servisním středisku.
- Na spolehlivosti produktů si zakládáme, o tom svědčí více než 50 tisíc spokojených zákazníků za rok 2020 a certifikát Ověřeno zákazníky.
Jsou chytré hodinky v češtině?
- Ano, všechny chytré hodinky značky ARMODD mají menu i mobilní aplikaci kompletně v češtině. Na výběr jsou i další jazyky.
- Chytré hodinky značky SMARTOMAT jsou ve většině také v češtině, konkrétní informace je vždy uvedena v popisu produktu.
Jak rychle mi doručíte objednávku?
- Při objednání do 12:00 expedujeme v daný pracovní den. Standardní doručení je hned druhý den, vždy záleží na zvoleném dopravci.
Na displeji hodinek je bublinka i po odstranění přepravní folie.
- Doporučujeme odstranit i druhou krycí folii, která chrání displej při výrobě. Po odstranění výrobní folie je displej v pořádku.